Semen
Tinc 13 anys i encara no em surt el semen i el penis em medeix en ereccio uns 10 centimetres i poc ha de creixer? quan em sortira el semen? va junt?
Anissa Ouali

Hola Cacatua!
En aquest moment et trobés en l'etapa de la pubertat (època de canvis). En aquesta època és produeixen diversos canvis, entre ells i responent a la teva pregunta, els testicles comencen a créixer i a produir quantitats majors de testosterona (hormona sexual). Comença la producció d'espermatozoides i de semen, de manera que un noi pot tenir pol·lucions nocturnes (ejaculació involuntària de semen) acompanyades de somnis de tipus sexual o no.
El creixement del penis comença al voltant dels 13 anys i continua fins als 18, aproximadament. (com veus, el creixement del penis i l'aparició de semen no apareixen en el mateix moment)
IMPORTANT: Aquest canvis no apareixen de la nit al dia, ni a tots al mateix temps, per aquest motiu cada persona viurà aquest canvis en el seu moment. El que estàs vivint es totalment normal, i per això és important que et donis temps!
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali @AniOuali