W......
Hola :P
Tinc un proble esqe fa casi 2 mesos qe no em baixa la regla i la tinc molt subint y fa mes de tres mesos qe no he fet res y tal, y baix anar al metge y em van dic qe pots podia tenir un quiste a l'ovari o algu aixi y qe aniria a la ginecologa... lo qe hem preocupa esqe la ginecologa ja sabria qe no soc verge y no vull qe s'ho digui a ma mare y ella segurament estara davant quan em facin la revisio y no se qe fer perque si li dic qe es qedi fora de la consulta sospitara... i em fa por...
Y l'altre dupte esqe crec qe no estic enbarasada perqe no he fet ress... y qe puc tindre.. pot ser greu puc tindre aquell problema de que no pots tindre fills??? Estoc molt preocupada la veritat...
Gracies per gastar el temps en respondre'm.
Unaltra cosa vaig fer una altra consulta pero no em vau rsponre hu podrieu revisar y respondre siusplau?? moltissimes grasies
respongeume rapid siusplauu Un peto
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per consultar-nos!!
Em sap greu, però des del consultori no podem dir-te de què es tracta! Això només ho pot fer una metge especialitzat amb una avaluació física.
En cas que vagis a la ginecòloga, si ets menor de 16 anys, segurament et demanarà que entris amb la teva mare, però potser enten que vulguis tenir la teva intimitat.
A part, se que no és fàcil parlar amb la mare sobre aquest tema, però a vegades ens poden entendre més del que creiem. Si necessites la seva ajuda, no dubtis en ser sincera, ja que ella et pot ser de gran suport i oferir-te informació important per tu.
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat