Ajuda
Soc verge, i suposo que aviat u fare am el que estic de relacio, pero ell es una mica mes gran, i te el penis duns 24-25 cm, em pot arrivar a fer molt mal si la te tan gran? m'han dit que si es molt llarga fa mal perque arriva al tope :(
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per la teva pregunta!
El cert és que un penis gran (com aquesta mesura) pot fer mal perquè arriba a tocar el coll de l'úter, i pot arribar a ser molest. El millor és que si feu penetració, tu abans estiguis excitada (sinó, no estaràs lubricada) i que vagis provant quines postures et són més còmodes. També estaria bé que ell fes els moviments més lents i que s'assegurés que tu estàs bé! :)
No ha de ser cap cosa dolorosa, però està bé que ho preguntis per a que no et pilli per sorpresa. Ja veuràs que amb pràctica i coneixent el teu cos, trobaràs la manera de gaudir en tot moment!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat