CREC QUE TINC ANORÈXIA....
Hola... tinc 14 anys i un dia, vaig decidir aprimar amb una dieta equilibrada. El problema va estar quan vaig perdre 10 kilos i em seguia veient completament IGUAL (62-52.
El cas és que em va costar molt aprimar-me i els kilos de menys em van durar poc... i des de llavors els he tornat a recuperar. A vegades no vull menjar res i hi ha dies que em passo gairebé el dia sencer sense menjar res. A vegades sento que tinc gana però em parlo a mi mateixa dient-me "no mengis més que et veus grassa" ... pot ser algún trastorn? O pot ser algún símptome d'anorèxia?
CONTESTEU RÀPID SI US PLAU! :(
Sara Bujalance

Hola! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Quan algú pateix un trastorn d'aquest tipus s'obsessiona amb el pes i el menjar i pot arribar a sentir-se realment malament. A mida que va passant el temps el problema va empitjorant i la persona es va sentint pitjor. Per tot això és molt important que parlis amb els teus pares. Parla amb ells és la única manera de sortir d'aquest problema. Sé que pot ser difícil dir-los, però és necessari que ho facis. Tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te, així que com abans hi parlis millor. Un cop ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tota la seva ajuda. Molts ànims i molts petons!!