No se que fer...
Ja fa uns mesos que estic molt pillada per un noi i ell es un any mes petit.
Pero jo mai he sortit amb cap noi ni tampoc m'he liat mai, ni tans sols m'he donat el meu primer peto en seri (o sigui a primar del pal jugant si, pero ja esta)
A mes, ens portem força be, pero no crec que li agradi, perque estic força grassa i tal, i mes que alagos els nois acostumen a insultarme.
No vull perdre l'amistat que tenim, pero el cor s'em posa a cent cada cop que el veig.
Que hauria de fer?
IESP

Hola Charlotte!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Entenc que tinguis dubtes, ja que quan algú ens agrada no sabem què pot sentir per nosaltres... TU dius que estàs grassa, però encara no saps si a ell li agrades així, tal com ets! A més, que no t'hagis liat mai no ha de ser un impediment, ja que tots passem per aquest moment (i ens fem moltes preguntes al respecte, oi?) Cadascú té el seu ritme!
Et diria que intentis apropar-te amb ell, primer com a amiga per coneixer-lo més i que ell tingui l'oportunitat de saber com ets tu :) A vegades hem de ser valents i fer un pas endavant!
Molts ànims!
Espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat