Sóc lesbiana? Contesteu :(
Hola, tinc un gran dubte..
Jo sempre m'he fixat en nois, pero últimament m'he adonat (i m'ha costat acceptar-ho) que m'agrada la meva millor amiga.
Arrel d'aixo em vaig preguntar com seria fer-ho amb una noia i vaig mirar vídeos porno de lesbianes i ara m'he "enganxat". En miro cada dia. Es normal? Aixo vol dir que m'he tornat lesbiana?
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicóloga de l’IESP. Gràcies per preguntar-nos!
Ser homosexual implica que ens agradin (o que ens enamorem) de persones del mateix sexe. Com tu dius que t'agrada la teva millor amiga, segurament vol dir que ets homosexual. Però no oblidem que es tracta d'etiquetes que ens serveixen per classificar, ja que les persones ens enamorem de PERSONES.
El fet de mirar pornografia ha vingut després, arrel de l'interés no? Podria ser que miressis videos de relacions lèsbiques per interés o perquè realment t'agraden les noies, no se sap (podria ser que una noia heterosexual també li agradés mirar videos de dues noies!).
Espero haver estat d'ajuda!:)
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat