Que faig?
Hola! A la meva classe hi ha un nen que sempre es molt amable amb mi I em tracta molt be. El problema es que aquest nene ara em comemça a agradar pero no se que pensa ell de mi. Com puc saber si li agrado? I en el cas que li agrades com li podria dir?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Doncs la veritat és que encara no hem aconseguit saber com podem llegir el pensament de les altres persones, per tant, si ell no t'ho diu no podràs saber per art de màgia si li agrades.
El que sí que podries fer és parlar amb ell, saber quines aficions té, ser amable amb ell igual que ell ho és amb tu, parlar de coses que us agradin i veure si teniu coses en comú.
Conforme aneu compartint moments us anireu coneixent i potser quan hi hagi més confiança podeu parlar de qui us agrada a qui.
Seria meravellós poder dir "a veure què sent i què pensa" sense preguntar-li i ja anar a tir fet, però la vida és més emocionant amb incògnites ;)
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL