No puc més...
Fa uns quants dies et vaig escriure, però necesito un altre cop la teva ajuda. No em sento bé amb mi mateixa, i ja nose que fer, sempre m'ho guardo per mi i no li explico a ningú el que em pasao amb aixó però al final acabo explotant amb la meva mare o amb la meva germana per tonteries, perquè aquest tema del menjar m'ocupa molt espai al cap... i sobretot m'he de controlar molt per no fer cap tonteria perquè no vull preocupar a ningú encara que si fos per mi si que ho faria.. pf... tinc un lio al cap que no puc.. nose que fer ni res...
Sara Bujalance

Hola Andrea20! Entenc que el patiment que portes a sobre no et permet estar tranquil·la i et va sentir-te confosa sense saber què fer. És molt difícil passar per una situació així, i molt dolorós. Quan un s'obsessiona amb el menjar, tota la vida es veu perjudicada per això i al final sembla que el menjar i la preocupació pel pes són els amos de la teva vida, te l'han robat. Entenc el teu dolor i sé que no vols preocupar a la teva familia i que per això no els hi vols dir, és comprensible. Però tot i ser comprensible, és fonamental que els hi diguis! Necessites ajuda i la teva família vol i té dret a ajudar-te. Com abans els hi diguis, abans t'hauràs tret un pes de sobre i les coses podran començar a anar millor. Agafa aire, acumula força (que en tens) i parla amb els pares. Ells volen saber què et preocupa i volen ajudar-te, que tu i els teus germans estigueu bé és la seva prioritat número 1. La única manera de que no arribis a fer una tonteria és parlant amb la família. Oi que si ells tinguessin un problema tu voldries saber-ho per ajudar-los? Oi que no t'agradaria que no t'ho haguessin explicat i no t'haguessin demanat ajudar? A ells els passa igual, volen ajudar-te! Dona'ls l'oportunitat! T'envio mooolts ànims per a que agafis un cop de força i els hi diguis, després te n'alegraràs molt. Un petó molt gran!