Novia
Hola!
No sé si aquest tema es per aquesta pàgina ni si és d'aquest tema però com es dona un peto a una noia, es a dir , en quina situació?
plis contesteu si sabeu algo.
si no te res a veure igualment agrairia que contestesiu...
DW.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per consultar-nos!
Si no entenem malament la teva pregunta és "quan es dona un petó a una noia? En quina situació?" Doncs dependrà de cada moment però un petó es dona quan sents que esteu a gust, que esteu compartint un moment d'intimitat, quan l'altre persona t'agrada i tu li agrades a ella. I sobretot quan les dues persones estan predisposades i d'acord.
Molts cops es poden mal interpretar aquests moments i una persona pot pensar que l'altre vol un petó i resulta que no. Si en algun moment això passa, no us alarmeu, és normal, el millor és riure i seguir compartint moments, però sota cap circumstància forçar un petó quan l'altre no vol.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL