Preservatiu.
Hola!! Mireu tinc una preocupació que fa uns dies que em volta pel cap. L'altre dia quan ho feia amb el meu novio al moment d'acabar es va quedar el preservatiu a dins meu,més o menys per la meitat. El meu novio el va treure ràpidament i el semen havia quedat a dins però igualment estic una mica preocupada.....hi ha risc d'embaràs?? Moltes gràcies:)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, quan passi una cosa així, el millor és anar a demanar la pastilla del dia de després, ja que un preservatiu és molt segur sempre que no es trenqui o es quedi dins la vagina (llavors ja no).
Per la propera vegada que el preservatiu es quedi dins (no sol passar, però per si de cas) ja sabeu què fer. De totes maneres, mentre tingueu relacions, intenteu anar fent una ullada al preservatiu, per veure que tot està correcte i continuar tranquil.lament :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat