Petits dubtes sobre l'amor
Farà cosa de 3 anys vaig conèixer a unes nenes fantàstiques,són alguns anys més petites que jo, però una d'elles té un germà que té la meva edat.
Aleshores fa un any i mig la seva germana em va començar a dir "conyada" cosa que...això va donar pas a que jo m'hi fixès més en el seu germà. Cada vegada que ens veiem ella i jo sempre em fa comentaris d'aquest tipus: que si m'agradaría sortir amb el seu germà, que ella em considera la seva conyada... Han anat passant el mesos i vaig rebre una sol·licitut de que ell em començava a seguir a l'instagram i jo el vaig començar a seguir; passades unes setmanes vam jugar a un joc amb les meves amigues (la germana del noi hi era allà) aleshores anaven dient-me noms i jo agregava a la gent al face, aleshores em va dir el nom del seu germà i així vaig fer, vaig enviar-li sol·licitud ja que formava part del "joc" (al día següent em va acceptar).
Sincerament m'agrada bastant, es bastant maco, però el problema es que encara no he tingut l'oportunitat de parlar amb ell i començar la conversa em fa vergonya i...tinc una mica de por sobre el que ell pugui arribar a pensar de mi.
La seva germana m'ha comentat que ell "no em coneix" però crec que si no em coneguès com ella diu, no crec que m'haguès enviat una sol·licitut al instagram.
Bueno,en conclusió:Estic feta un embolic,necessito consells i ajuda, siusplau AJUDA!!!
Gràcies!
IESP

Hola Xènia!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Està clar que quan ens agrada algú, tot ens costa més i començar a parlar no és gens fàcil. Però si a tu t'agrada i fa temps que t'hi fixes, hauràs de fer el pas per sortir del dubte, no? Potser si saps per on para o amb qui queda, podries apropar-te a ell. També et pot ajudar alguna amiga teva de confiança i acompanyar-te!
A més, com tu dius, va ser ell qui et va agregar a Instagram, de manera que també deuria veure alguna cosa que li agradés, no creus? ;)
Ànims!!!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat