enamorada...
hola, em pasa una cosa, aquet diumenge em liare amb un noi... pero no se com es fa mai me liat, coma es fa que e de fer??? gracies.
IESP

Hola Fff!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que el que a tu et passa, li passa a la gran majoria! :)
És normal estar neguitosa per una cosa que mai has fet, ja que ningú neix ensenyat!
Ja veuràs que liar-se sorgeix d'una manera natural, i que cal practicar per sentir-se cada vegada més còmoda. Oi que ningú et va explicar com es feien els petos a la galta, sinó que vas aprendre-ho per imitació? Doncs el mateix amb els petons als llavis. Deixa't portar i gaudeix de la seva companyia! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat