Adicte al sexe
Hola, ja fa temps que sempre estic buscant noies al voltant de la meva edat i avegades fins i tot una mica més grans per tal de xerrar amb elles pel facebook o pel mateix xat d'adolescents.cat i si sorgeix enviar-nos fotos HOT o fer WEBCAM, el que passa és que cada vegada necessito més i últimament cap noia de les que trobo vol fer això. Com puc fer perquè les noies treguin el seu desig més sexual per jugar amb mi i passar una bona estona?
IESP

Hola Yesseee!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que és normal que no vulguin enviar fotos, ja que ets un desconegut per elles. De fet, és important recordar el perill que suposa enviar material nostra en actitud sexual, ja que quan ho enviem perdem tot el control d'allò (i pot arribar a qualsevol persona). Hi ha gent que ho ha passat molt malament (molt) per temes així, de manera que és natural que noies i nois no vulguin fer-ho.
A més, pensa que tu tampoc saps amb qui estàs parlant!!! Potser envies fotos a algú que no és realment una noia de la teva edat, i la foto seva és falsa... Ho havies pensat?
Et diria que intentis gaudir del sexe en persona, no darrera d'una pantalla ni amb persones desconegudes.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat