orgasme
Fa un any ho vaig fer per primer cop amb el meu novio (ara ex) i ell tenia 18 anys i jo 13 (ara 14) durant el temps k vam estar junts ho vam fer moltes altres vegades i jo sempre arribava a l'orgasme . Fa dues setmanes vaig anar de vacances al lloc on viu ell i vam kedar per fer-ho (tot i k ell te novia, pero ami encara magrada) vaig estar una setamana amb ell i o vam fer tots els dies i en cap vaig arribar a l'orgasme i no em va agradar gaire, i a dies d'ara nomes hi arribo quan em masturbo. Perque pot ser aixo? Te alguna cosa a veure amb la meva edat? Si us plau contesteume rapid!
IESP

Hola Little Pirincess00!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el primer que has de recordar és que l'òrgan més important quan tenim sexe és el CERVELL. Això vol dir que si no estem còmodes del tot amb l'altra persona, la resposta sexual no funciona com sempre, i pot passar que no arribem a l'orgasme.
Pensa que ja no esteu junts, que ell t'agrada però té novia... Això no ajuda a sentir-se bé, oi? Et diria que et paris a pensar per què vols quedar amb ell, què t'aporta i com et fa sentir... Recorda que per gaudir de les relacions hem d'estar bé amb nosaltres mateixos/as! ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat