Un dubte complicat d'explicar
A la primera consulta encara no estava convençuda de si ho volia fer,però la cosa ha canviat: aquestes vacances hem parlat, amb el meu noi, molt del tema, de si fer-ho o np, i m'hi hd"familiaritzat" més i li he perdut la "por" que podia tenir al sexe... Un dia casa meva estava lliure i vam comprar preservatius i van anar-hi. Vam estar "jugant" i vam fer sexe oral...més tard va arribar la penetració i tot perfecte, casi gens de mal, no va sortir sang (suposo que l'himen es va rompre sense fer-ne o ja estava romput) i ara ja m'ha vingut la regla, així que estem tranquils. Hem perdut la virginitat sense problemes ;) El meu nou dubte és: els 2 pics s que ho hem fet començavem lents i després augmentavem el ritme, però cada cop als 20 i..segons ell ja ejaculava. Els dos quedavem un poc així perque ens agradaria poder-ho disfrutar més... I m'agradaria saber si és normal o si és per algun motiu que passa? Ell m'ha dit, i he comprovat, que quan es/el masturba està més temps a ejacular... Sipli resposta ;) gràcies per tot <3
IESP

Hola catgirl!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El que expliques és força més habitual del que sembla, ja que els nois solen tenir una resposta sexual més ràpida que les noies. És a dir, com ell està tan excitat, doncs el seu cos respon així.
El que ha de fer és aprendre a detectar aquell punt de no retorn. M'explico: quan les noies estan excitades es necessita que l'estimulació física sigui constant fins arribar a l'orgasme (si es para de tocar, no hi ha rogasme); En canvi, els nois poden arribar a un punt que encara que se'ls deixés de tocar ejacularien igualment. Per això és important que quan es masturbi, aprengui a detectar aquell moment i parar de tocar-se, per després tornar a començar.
Una vegada es conegui a sí mateix, amb tu ja li serà més fàcil: quan vegi que estpa a punt d'ejacular, que pari de penetrar o canvieu de postura.
Com veus, tot es tracta d'aprenentatge!! ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat