Depilació
Hola, som dos adolescents que ens agradaria saber com ens podem depilar per el nostre primer cop, que ja esta al caure...
I saber si els nois els hi agrada tot depilat o no tot pero tampoc alla un ''matorral'' per dir-ho clar...
Ens agrairia que ens ajudessiu, és urgent siusplau.
Merci un petonas. :*
IESP

Hola a les dues!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que a cada noi li agrada d'una amnera diferent... això va a persones!
L'important és com us agrada a VOSALTRES.
El millor que podeu fer és anar a un/a especialista en depilació i consultar, ja que hi ha diferents maneres (pels primers cops, sol ser millor amb cera calenta). També podeu preguntar a un adult de confiança (una germana o cosina gran, per exemple) i que us acompanyi al supermercat per veure els diferents productes que hi ha per depilarse (bandes de cera freda, crema, fulles d'afaitar, etc)
Una abraçada i espero haver-vos ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat