Condó
Hola, ja fa un any que tinc parella estable, bastant sobint mantenim relacions però per algun extrany motiu el condó molts cops es trenca, ell no arriba a ejacular dins i mai hem tingut cap ensurt (per ara) però voldria que m'ajudessis a posar-hi solució.
Ell es posa bé el condó però tot i així es trenca força sobint! Creiem que és per la intensitat de la penetració però no estem segurs.
Que puc fer-hi?
Anissa Ouali

Hola bmp!! En primer lloc, l'important a l'hora de posar un condó és que el penis ja estigui erecte i que agafem amb els dits la part superior del preservatiu (que té forma de petit caputxó) ja que aquí és on quedarà el semen en cas que ejaculi (si no agafem aquesta part amb els dits quan és posa el preservatiu i no deixem espai pel semen, el preservatiu es trencarà)
D'altra banda, heu de tenir en compte que durant la relació sexual, s'ha d'anar comprovant que el preservatiu segueixi ven posat, no s'hagi sortit ni trencar. Ja que durant la penetració (tant per la intensitat com pel moviment) aquest és pot moure o trencar.
No obstant això, de vegades la mida del preservatiu que utilitzem no és l'adequat. És important saber quina és la talla d'ell, perquè si no pot ajustar malament i provocar trencaments. Fixeu-vos quan es posa el preservatiu no es sents còmode amb ell, nota que s'ajusta malament o que es llisca, és que no esteu utilitzant la talla adequada.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali