Contesteu siusplau!!
Hola, soc una noia i estic enamorada de la meva millor amiga, ella sap que m'agrada una tia pero no s'imagina que es ella.
Us volia preguntar si es normal que quasi cada nit somii que ho fem i que cada cop que estic amb ella m'entrin ganas de donar-li un petó.
Y com no com ho puc fer per no dir-li res ja que no vull perdre l'amistad pero em fa por que algun dia se m'escapi (estant beguda).
Gràcies
IESP

Hola Laura!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que és molt normal que somiis amb ella o que vulguis fer-li un petó! Quan ens agrada molt algú, són coses que sentim i no podem evitar.
També és natural que et preocupis del que ella dirà, però pensa que ara és com li allarguessis una mentida. Ara estàs en aquell punt que penses en les possibles negatives conseqüències, però no penses en els avantatges que podria tenir. Jo et diria que deixis passar una mica de temps per saber si realment estàs enamorada, i si és que sí, hauràs d'agafar valor i ser sincera amb ella (pensa que si s'acaba enterant per una altra persona o li diues enmig d'una borratxera sí que es podrà enfadar).
Espero haver-te resolt el dubte! Una abraçada!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat