Em sobren quilos
Hola!
soc una noia que sempre he estat de constitució un pel més grassa del que m'agradaria.
Faig sobre 1.70m i he engreixat una burrada des de l'estiu.
Vaig cada dia al gimnàs i intento menjar sa i variat, però sempre em'han tirat moltisim els dolços i al final acabo caient en la temptació (ja que em manca força de voluntat).
Realment em vui aprimar ja que no m'acabo de sentir agust amb el meu cos. Que puc fer? Hi ha alguna dieta o pauta a seguir? com puc deixar de caure en la temptació dels dolços?
Sara Bujalance

Hola bmp! La millor manera per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide), repartit en 5 àpats al dia, i fer esport, que ja en fas. A part d'això, no cal que facis res més. Pel que fa als dolços, en pots menjar tranquil·lament de tant en tant, el que no és convenient és menjar-ne cada dia molts. Si intentes "prohibir-te" aquests aliments, l'únic que aconseguiràs és tenir-ne més ganes de menjar-ne. Per tant, el millor que pots fer per no abusar dels dolços és donar-te permís per menjar-los de tant en tant i disfrutar-los. I si t'agraden molt, pots menjar-ne una porció petita cada dia. Una altra cosa que és important per no acabar "picant" és no saltar-se cap àpat (sobretot els principals, esmorzar, dinar i sopar) i repartir el menjar d'un dia en 5 àpats preferentment. Si menges així, veuràs que no t'agafa ansietat pel menjar i, per tant, no "picoteges". un petó molt gran!