no se que fer!!! contesteu rapid siusplau super urgeent
hola!!! Sóc noia. El que em pasa es que fa dos dies em vaig trencar el braç fen patinatge i justament em vaig trencar el dret, el problema es que jo sóc dretana, i cada tarda em masturbo peró sense posar-me els dit per que em fa molta cosa. El problema que tinc es que amb la ma esquerra no puc i em costa molt i em canso i al final no e notat res, llavors ahir vaig decidir agafar a la meva gossa, jo em vaig quedar sense res a la part d'abaix, al xoxete jajaja. El que vaig fer va ser posarme una mica de xocolata desfet a la cuixa despres a la panxa aixi com jugant i ella m'anava llepant, fins que vaig baixar una miqueta més i vaig arribar al clítoris. Just quan em va llepar em vaig haver de retirar del plaer que em va provocar, pero ho vaig tornr a fer i em vaig donar compte que em va agradar, després em vaig untar tota la vagina i va esta llepant molta estona i jo mu estava pasant super be. La meva pregunta és: És normal que senti més plaer quan em xupa un gos el clitoris que quan em masturbo jo mateixa? puc haber agafat alguna infeccio? es algun abus sexual per part meva? siusplau contesteu pero es que es lu unic que puc fer :( UN PETO ADOLESCENTS
IESP

Hola Marinetaa24!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que el que expliques es tracta d'un comportament il.legal: NO es poden tenir relacions sexuals amb els animals, ni obtenir plaer sexual amb ells. A més, com la seva llengua no és com la nostra, té una sèrie de bactèries que podrien provocar-te algun malestar.
No se si aquesta consulta és real, ja que per la manera com està explicada no ho sembla. Aquest consultori és una eina que tenen els adolescents de Catalunya per preguntar el que necessitin, però no per fer bromes... El nostre temps és important i dediquem molt esforç a contestar-vos a tots per poder ajudar.
Si el que expliques és cert, ara ja saps que no és una pràctica permesa. Per estimular el clítoris sempre es pot utilitzar un vibrador, ja que també es pot agafar amb la mà esquerra, oi?
Espero haver-te ajudat una mica!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat