Que faig?
Hola bona tarda:)
Doncs mira, tinc 13 anys i ja fa dos mesos que vaig amb un noi ell en te 14, pero a finals d'any en fara 15, ja feia bastant que ens coneixiem i ens estimem moltissim, i avegades quan estic amb ell mentren ganes de... Ja saps! I doncs fa uns dies ho vam estar parlant i els dos ho volem fer, amb preservatiu i tot be, pero tinc por.. que faig? Esqe me l'estimo molt, i avegades quan estic en ell em poso molt calenta i doncs.. mentren ganes de feru, i a ell tambe... que puc fer? si us plau contestaaa!
Moltissimes Graciies:)
Elena Crespi

Hola!
Doncs el que et passa és completament normal... quan estem amb algú que ens agrada ens excitem i els pensaments sexuals apareixen.
Això no vol dir que hagis de fer tot el que se't passi pel cap.
Jo us recomano que comenceu a poc a poc, de vegades volem córrer tant que no gaudim del camí i de l'aprenentatge que hi ha en aquestes experiències.
Tu tens 13 anys i potser has de valorar bé no només com de bé t'ho pots passar tenint relacions sexuals sinó també les cosneqüències que pot tenir.
Estàs preparada per si passa quelcom imprevist?
Jo sempre recomano anar a poc a poc i bona lletra perquè en el sexe hi ha moltes coses per fer: ja gaudiu i exploreu el món dels petons? i de les carícies? saps que existeixen més jocs a part de la penetració?
Espero que et diverteixis molt amb la decisió que prenguis però que ho facis d'una manera responsable!
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres