DIETA ALCALINA, AJUDA!
Hola, m'agradaria que em donesis informació sobre la dieta alcalina, aliments que s'han de menjar i aliments que s'han de evitar, i que em diguesis els pros i els contra, mersi!
Sara Bujalance

Hola Vanel! No et recomano la dieta alcalina perquè com tantes altres dietes "miracle" que van apareixent cada dos per tres no és una dieta saludable perquè no inclou tots els grups d'aliments necessaris pel cos humà. No confiis mai en una dieta que prohibeix o limita en excés algun tipus d'aliment. L'únic que s'aconsegueix amb això és tenir problemes de salut perquè el cos no rep tots els nutrients que necessita i amb el pas el temps el metabolisme es torna més lent i és més fàcil guanyar pes. La millor (i única) manera de mantenir un bon pes, estable i una bona salut és menjar de tot, variat i de forma equilibrada, tal i com marca la piràmide alimentària (aquí la tens:
Home%20Canal%20Salut/Ciutadania/Vida_saludable/Alimentacio/Consells_generals/documents/piramide2.pdf). La piràmide ens indica que és fonamental menjar fruites i verdures diàriament, però també ens indica que és bàsic menjar hidrats (pa, pasta, arròs, patata, cereals i llegums), làctics i en menor quantitat proteïnes (peix, pollastre, ous, fruits secs, llegums i també carn amb moderació). A part de tot això és molt important beure aigua cada dia i fer esport habitualment. Molts petons!!