Urgent!!
Ja fa uns 5 mesos que tinc la regla, i ara que arriba l'estiu, m'agraderia començar-me a posar tampons, el problema es que no en sé. Em fa por de no posarme'l bé... Com ho puc fer per estar segura que no m'equivoco?
Ajuda siusplau (urgentment)
Mercii :'))
Anissa Ouali

Hola 147258369!!!
És molt normal que en principi faci por, ja que és algú que no t'has posat, mai.
Així que mira, una forma força senzilla és posar-se de peu i col•locar un peu a sobre de la tapa del vàter, de manera que quedin les cames obertes. Aquesta postura sol ser còmode per tenir visibilitat dels genitals i posar-se el tampó.
També hi ha noies que se'l posen un cop estan assegudes al vàter amb la tapa oberta, i altre posant-se de "cuclilles", per exemple.
Un altre cosa que va molt bé és agafar un mirall i explorar la zona, per a saber com són els teus genitals i localitzar bé el forat on s'ha d’introduir el tampó (que és la vagina).
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Anissa Ouali, @AniOuali