Ímen
La primera vegada que vaig tenir relacions sexuals no hem va sortir sang i quasi no hem va fer mal, i fa poc ho he tornat a fer i m'ha fet molt de mal pero tampoc m'ha sortit sang, encara que aquesta segona vegada estigues més tensa. Una amiga hem va dir que avagades quan et penetren no et rompen bé l'ímen i per això no m'ha sortit sang, es possible que per exemple a la proxima vegada que ho fassi hem sorti sang? Hem deixera de fer tant de mal fer-ho?
Anissa Ouali

Hola Lau_17!!!
Tu mateixa ho has dit, si et sents més tensa apareixerà el dolor! Així que és important que et sentis a gust, que puguis excitar-te, jugar, gaudir per tal de no estar en tensió, i si aparèixer el dolor, jugar a una altre joc, parar o el que tu decideixis (això en referència ala teva segona pregunta).
Sobre l'himen, has de saber que és una membrana molt primeta amb un petit forat al mig, però molt flexible. Hi ha noies que neixen sense, d'altres que se'ls hi trenca fent algun esport o que no s'arriba a trencar (per aquest motiu si relacionem l'himen i la sang amb la virginitat ens estem equivocant) Per tant, no podem saber si en el teu cas, no s'ha arribat a trencar o ja és va trencar en algun altre moment, etc.. Per tant, no t'has de preocupar si surt o no sang!
Espero haver-te ajudat!
Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali