No m'agrado
No se ont tenia que enviar aquesta consulta perque realment crec que el que em passa ve per dues coses diferents, pero la principal es que no m'agrado a mi mateixa, hem miro al mirall i hem veig gorda i que la gent hem digui el contrari hem fa molta rabia i sento que sen riuen de mi per el simple fet de que jo no em veig com ells diuen. Després crec que també culpa d'una sèrie de nois m'he anat dixant d'estimar a mi mateixa fins el cert punt de que no hem crec res del que hem diuen per les coses que m'han fet, no hem puc sentir valorada per mi mateixa ni per els altres i voldria que hem donessis algun consell perque fa molt de mal aixecarte tots els dies i no estimarte.
Sara Bujalance

Hola Lau_17! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, has explicat molt bé com et sents i imagino que deus portar una època passant-ho força malament. Quan algú té un problema d'autoestima té tendència a obsessionar-se amb el cos, passa algo així com que la persona "culpa" al cos del seu malestar perquè és la part més evident de nosaltres mateixos. És la part que podem tocar, que veiem de seguida al mirall, etc. Per això molts cops hi ha persones que tot i estar primes es veuen grasses, que sembla que és el que t'està passant a tu. Per millorar tot això és molt important que et concentris en la teva autoestima, i oblidis la obsessió pel pes. Valora't positivament, reflexiona sobre les coses bones que tens i que sí t'agraden de tu i, molt important, acceptat tal i com ets, amb les teves virtuts i els teus defectes també. Ningú és perfecte. Tots som únics i especials, i per això hem nascut, per ser especials, no perfectes!. Rodeja't de gent que et faci sentir bé i estimada, i allunyat de la gent que no et facis sentir bé, la gent "tòxica" ben lluny. Parla amb els teus amics i adults de confiança, com els pares, per a que t'ajudin a sentir-te bé. Els teus pares poden ajudar-te molt, a vegades poden ser una mica pesats, però quan hi ha un problema, són els primers a donar-ho tot per ajudar-te, així que confia en ells i explica'ls com et sents, t'anirà bé. Molts petons!!