dubtes
Hola, estic molt preocupada perque ahir vaig anar a una festa i vaig anar amb un noi i ens vam comensar a liar i em va començar a posar els dit i va arribar un moment que em va fer sang , vam intentar que penetrès però no entrava i no m'enrecordo si va arribar a penetrar i estic molt preocupada, s' ho he comentat a la meva germana que ea major de edat que m'ha aconsellat que vagi al metge pero nose si estic embrazada o si ho fet, com podria saber-ho? Perque no em fan mal els pits i no em fa mal les ingles ni la vagina, siusplau no publiquei aixo nose com va , necesito la teva resposta urgent :(
Anissa Ouali

Hola Soulk14!!!
En primer has de tenir en compte que el sexe pot ser molt divertit conscient! saben el que esta passant, es normal deixar-se emportar, però també tenir un punt de consciencia i saber el que passa i MAI FER RES que NO VULGUIS FER. Aquí també és molt important utilitzar sempre preservatius. Tot això ens ajuda a no tenir "rallades" o problemes a curt termini o llarg.
El que t'ha comentat la teva germana és molt bon consell, i seria l'ideal per saber que tot està bé i no hi ha cap problema. Per tant fes-li una visita al metge, i li pots demanar a la teva germana que t’acompanyi.
Un petonas i espero que tot vagi bé!!
Anissa Ouali, @AniOuali