Pastilles Anticonceptives
M'agradaria conèixer els avantatges i inconvenients de les pastilles. El meu cos com les rebria? He sentit de casos de noies que s'han engordat des que en prenen.
Anissa Ouali

Hola!!
Les pastilles anticonceptives compleixen principalment dos funcions:
1. Regulen la periodicitat de la menstruació (per tal que la regla vingui cada x temps)
2. Protegeixen de l'embaràs no desitjat
D'altra banda, com tot medicament pot presentar ser efectes (això és el que podríem anomenar inconvenients), els més comuns son:
• Mal de cap, marejos i sensibilitat mamària (solen desaparèixer una vegada que el cos s'acostuma a la pastilla)
• Nàusees (El normal seria que aquesta reacció es vagi amb el pas dels mesos)
• Sagnat (pot haver petites perdudes, els professionals indiquen que una forma d'evitar-ho és prendre la pastilla cada dia a la mateixa hora)
• Disminució de la libido (però això dependrà molt de cada persona, si apareix no hi ha res millor que recórrer a un professional per trobar el mètode més efectiu sense perdre temps en el procés)
• Canvis d'humor (Si realment es tracta d'una conseqüència de les pastilles anticonceptives, no hi ha altra solució que canviar a un altre mètode no hormonal per evitar els canvis d'humor.)
com pots veure, engreixar-se no és un efecte de la pastilla anticonceptiva ;)!
Espero haver-te ajudat!!