Petting
Primer de tot, vull que sigui anònim. CONTESTEU URGENT!!1
Per aquestes consultes sento a parlar mol de "petting", i prefereixo preguntar a aquí: Què vol dir fer "petting"??
A més, l'altre dia el meu novio, em va dir que ho féssim. jo no li volia dir que no sabia què era per por de que penses "Aquesta és tonta o què", i li vaig dir que m'ho pensaria.
Podeu contestar urgent?
Merci a tothom!!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Doncs mira, el petting fa referència a totes aquelles pràctiques que NO inclouen la penentració, com: caricies, petons, masturbar-se, etc. Amb el petting no hi ha risc d'embaràs (recordem que si el noi ejacula, ho ha de fer lluny de l'entrada de la vagina).
El petting és una bona manera de començar a tenir relacions sexuals (ja que les pràctiques poden ser ben plaenteres!) i de conèixer el propi cos i el de la parella. Sovint hi ha persones que la primera pràctica que fan és la penetració, i això engoixa molt... és començar pel més difícil oi?
Una cosa que va molt bé és tenir preservatius a mà, ja que moltes persones expliquen que fent petting s'han anat "escalfant" i que han volgut acabar tenint penetració. No se quin serà el vostre cas, però us recomano tenir preservatius a prop per quedar-vos tranquils :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat