el meu novio i jo
jo ns q fer quan stic amb el meu nobio pq m donen ganes de llançarme pro no puc i a part em passa com la peli de gris que quan esta amb els amics no m fa cas i quan sta sol o nomes amb un amic em dona abraçades , etc i no se com feru a part jo vui fer algo pro ns que ferli pq no se si quan arribi al mati donarli un "pico"de von mati , etc espero q m respongueu rapid gracies :):):):):)
Anissa Ouali

Hola!!
No et podem dir com ho has de fer perquè no hi ha una manera, però com anomenes el “com llençar-te”, que et sembla si et llences a parlar amb ell, i li expliques al menys que t'agradaria donar-li un peto de bon matí, o què quan esta amb els amics tens no et fa cas,....
Tingues en compte que ha vegades, quan estem rodejats de més gens pot fer més vergonya, fer-li una abraçada a la novi@ o un petó, el que fem és el contrari, passa d'ell/a. Pot ser que això li estigui passant a ell, però et proposem primer observar com va avançant la vostra relació (no se quan temps porteu), i intentar "llençar-te" i parlar amb ell.
Una forta abraçada,
Anissa Ouali, @AniOuali