:(
Hola!
Estic preocupada... tinc 15 anys i mai m'he liat amb ningú. M'ho han demanat algun cop pero per aquest tema sóc molt "tallada". M'agradaria provar-ho, però no sé exactament com funciona. Parles i estàs amb la persona i tal i sorgeix sol... o què?
Ajuda sisplau
IESP

Hola Miire6!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, has de saber que aquests dubtes són ben normals! Ningú neix ensenyat oi?
Si no t'hi has liat és perquè encara no has volgut, i amb això no hi ha cap problema: cada persona té el seu ritme! L'important és que facis allò que vols, QUAN vulguis (així funciona una sexualitat plaentera).
Pel que fa a liar-se, és una cosa que sol sorgir, fruit de l'atracció entre dues persones que s'agraden. La teoria sembla molt complicada, però la pràctica és més fàcil. El millor és deixar-se portar, i fer els petons tal com venen. Per fer això s'ha d'estar còmode, i per aquest motiu és important tenir confiança amb la persona que tinguem davant! :)
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat