Estic molt preocupada..!!
Tinc un gran problema... Quan el meu novio (ell te 17 anys) me fa dits dons no sento plaer, ni res semblant i l'altre dia... Me va fer un... Cunilingus i diuen que a la dona la torna boja si li fa això.. No? Donç jo nomes sentia pessigolles, no sentia gaire plaer... I ara estic molt preocupada... I si el dia q follem...no sento plaer? Pq la meva cosina un dia hem va dir q hi ha gent q quan te relacions sexuals no li agaraden o no nota plaer.. I jo no vull tenir això! I estic molt preocupada...Vv" que me pot estar passant...?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Primer de tot, estigues tranquil.la: no tens cap problema greu.
Senzilalment, necessites pràctica i conèixer el teu PROPI cos. Les dones no tenim gaire sensibilitat a l'interior de la vagina, i és per això que si t'introdueixen els dits no sentis plaer. L'òrgan més erògen de les noies és el CLÍTORIS, que es troba a la part de fora de la vulva.
Amb el cunilingus el clítoris se sol estilumar, però això no vol dir que la dona "es torni boja", ja que es necessita que l'altre ho faci bé (així que necessitarà les nostres indicacions) i estar-s'hi estona. A més, recorda que l'òrgan més important és el CERVELL, de manera que si estàs preocupada o donant-li voltes a aquest tema... Al final t'oblides de deixar-te portar i gaudir de les sensacions.
Una bona solució és que prèviament, si vols, et masturbis tu i coneguis com funciona la teva resposta sexual. Quan ho sàpigues (què t'agrada, a on...) serà més fàcil a l'hora de gaudir en parella! :) Què me'n dius?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat