Estic amoinada
Hola!
Sóc un noia de 12 anys casi 13 que no estic passant per una bona etapa es podia dir, crec que estic en una cosa rara de anorèxia per cula de la meva classe sempre em fan sentir malament em baixen cada dia d'escola les ganes de viure que tinc.A la meva classe som 20 13 nois que son els culpables i 3 noies que també ho son (les altres 4 saben mes o menys el que em passa) el cas es que ells m'insulten, em critiquen... Per culpa seva no menjo molt vull dir quan esmorzo per desprès anar a l'institut només em preparo un got de llet i ja està però quan tinc d'esmorzar a l'institut tiro casi tot l'entrepà només menjo una mica.A la hora de dinar ( a casa) em poso poca cosa perquè no vull menjar molt perquè quant em miro al mirall em veig gorda però els meus amics em diuen que estic com un esquelet, i que tinc de menjar més però jo els hi dic que menjo molt però no es veritat.
No bereno perquè em veig més gorda. Sopo igual que el dinar només sopo el que em fiquen al plat i res mes.Crec que els meus pares sospiten algú ara sempre em pregunten si he esmorzat,dinar,sopar o si he berenat i em pregunten que he menjat en tots els àpats.Faig 1'60 i peso 47/48.
Gràcies per llegir tot això i espero que em pugis ajudar d'alguna manera. =)
Sara Bujalance

Hola Eowyn11! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació. Entenc que ho deus estar passant molt malament per culpa dels comentaris que et fan alguns companys de classe. El que t'estan fent és injust i es diu bullying. El bullyin és inacceptable i el que has de fer és parlar amb els teus professors per a que ho aturin. El bullying és una situació que s'ha de denunciar igual que totes les situacions en les que hi ha un maltractament. I a part d'això, és molt important que parlis amb els teus pares perquè per tot el que dius és possible que estiguis patint un trastorn de la conducta alimentària. Com abans parlis amb els teus pares abans podràs rebre ajuda. Parlar amb els teus pares és la única manera d'aconseguir trobar-te bé. A més, pensa que si ja s'ho imaginen, ho tindràs més fàcil per parlar amb ells perquè no els agafarà per sorpresa. Tot i que costi parlar amb ells, un cop ho hagis fet et sentiràs millor perquè t'hauràs tret un pes de sobre i ells t'ajudaran en tot el que puguin. Si necessiteu orientació sobre com actuar podeu trucar-nos a Fundació Imatge i Autoestima (93 454 91 09). Molts ànims i molts petons!!