no se com tractarlo
avera hi ha un nen que em sembla perfecte excepte pel fisic, avera es molt guapo i tal pero esta grassonet, i encara que no m'agrada ser superficial aixo em tira una mica enrere la veritat pero bueno, per la resta es totalment perfecte!
som molt amics i tenim moltisima confiança, ens toquem i tal(amb roba, sense masturbacio)
avera, la cosa es que no se que es el que ell vol... si lio, amics, novios o jo que se...(no ens em liat tampoc) i em fa cosa preguntarlo pq potser no vol res i soc jo que m'estic motivant pero bueno que ma tocat els pits i tal no crec que sigui jo la que es motiva...
IESP

Hola L98bcn!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
La realitat és que jo no et puc diur que sent ell per tu, ja que això només ho sap ELL MATEIX!
Està clar que hauràs d'agafar forces i preguntar-li... sinó no podràs sortir del dubte. Si teniu confiança i us agrada estar junts, ja és una senyal oi?
El fet que t'hagi tocat els pits, és diferent, ja que si no sou parella ni rollo, perquè te'ls hauria de tocar? Recorda que el nostre cos és nostre, i que hem de poder posar límits!
Potser trobes la manera de quedar amb ell una tarda i preguntar-li, ja que sinó pot passar el temps i seguir amb el dubte... Ànims! ;)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat