SEXUALITAT **
BONA NIT, NO ES LA PRIMERA CONSULTA QUE FAIG I ENCARA NO M'HEU RESPOST PERO UENO AIXÓ EM PREOCUPA MES ESPERO QUE EM POGUEU RESPONDRE AVIAT, AVEURE CUAN EL MEU XICOT ME MASTURVA AL TREURE ELS DITS SURTEN COM AMB UN FLUJO PERO QUE S'HA CUAJAT, NO SAVRIA COM EXPLICAR-LO, ES BLANC I AMB COSES BLANQUES COM PETITES BOLETES, EM PASSA DESDE FA UNS 3 DIAS, I ARA QUE TINC AIXÓ NO VULL QUE EM TOQUI, NO EM SENTO COMODA AMB MI MATEIXA, I UN ALTRE DUBTE S'HA DE NETEJAR LA VAGINA PER DINTRE?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que el fluxe vaginal també pot ser aixi: pot passar que es facin com "grumos", on el líquid està més espés. Té a veure amb el moment del mes que estiguem, si ens ha de venir la regla aviat o no! (el fluxe va canviant molt) Així que no t'has de preocupar :)
Si en canvi a part del fluxe més espés, sents picors, coissor o et fa mal, llavors et diria que anessis al metge el més aviat possible per preguntar-ho d'acord?
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat