Mida del penis
Hola,
Sñoc un noi de 15 anys, i estic preocupat perquè el meu penis medeix 18,5 centímeres en erecció, no se si això pot ser un avantatge o desavantatge, perquè vaig veure en una altra consulta que la vagina medeix de 8 a 13 centímetres.
Pot ser un problema? No podré penetrar-la fins al fons?
Gracies
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que aquesta mesura supera la mitjana, però no ha de presentar cap problema greu.
L'únic és que a l'hora de tenir relacions amb penetració, hauràs de tenir més cura, ja que podries fer mal a l'altre persona. Com tu dius, la vagina de les noies, quan estan excitades, mesura uns 12-13cm, així que si volguessis introduir tot el penis no podries. Hauràs d'anar amb compte i preguntar a la noia per a que ella t'indiqui si li fa mal o no, i ja està! :)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat