ANOREXIA AJUDA
ola jo soc de menjar bastant, però ja fa una setmana que no menjo practicament res, i estic preocupada perque se que no menjo perque no em vull engreixar, però no estic del tot segura i voldria saber si es anorexia. El provlema es que els meus pares sospiten i no se que fer. Perfavor es anorexia??? Que puc fer per evitar-ho si no puc i el menjra em donar asco sense anar al psicolec i sobretot sense parla amb els pares???? Necessit consell pero sense que tingui a veure amb els pares
GRACIES I PETONS
Sara Bujalance

Hola albalove:)! El fet de no menjar per por a engreixar és una cosa preocupant i pot ser degut a una anorèxia. I si encara no ho és, aquesta preocupació pot portar-te a patir-la en un futur. El millor que pots fer per evitar aquest problema és parlar amb la gent que t'estimes sobre com et sents. Parla amb els amics i parla també amb els pares. De fet, és molt important que els hi expliquis, ja que és la millor manera d'evitar un problema gros. Sé que no vols parlar amb ells i que és difícil fer-ho, però és necessari que ho facis. Quan ho hagis fet t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tota la seva ajuda. Pensa que tu no tens la culpa del que t'està passant i ells tenen el dret i l'obligació d'ajudar-te. Molts petons!!