Amor
Hola,
Estic enamorat d'una noia de la meva clase i avans erem amics i quan es va enterar que m'agrdadava no es va molestar, pero van pasar els dies i la ens van começar a molestar quan estavem junts palant hem va començar a ignorar i quan li vaig preguntar el perque va dir que era per a que la deixesin en pau, i al dia següent va començar a tornar-me a parlar, i quan va pasar un temps li vaig demanar per sortiri des d'aquell moment no hem dirigeix la paraula i hem va dir que la oblides.Ja porto desde principis d'Abril intentant oblidar-la i no puc.M'agradaria saber que puc fer per conquistar-la, perque anque sempre he tingut facilitat per a oblidar aquests casos ara hem resulta imposible,i su us plau no hem digueu que la tinc que obliar perque no puc.
IESP

Hola Roger404!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Està clar que si t'agrada molt, serà molt difícil oblidar-la.
El que et diria és que recordis que si una persona sent que li insisteixen o que té a l'altre 100% segur, sol perdre interés. Així que una manera pot ser, seguint tractant-la bé, però que no sàpiga segur si tagrada o no... Potser el misteri fa que es torni a apropar.
És l'únic que et puc dir, perquè no la conec. Segurament no hi ha ningú millor que tu per saber com conquistar-la, només has d'agafar forces i atrevir-te! ;)
Si amb el temps veus que ella no sent el mateix i que tu ho passes malament, si que serà moment de replantejar-te si val la pena aquesta situació, no creus? Ningú ha de suplicar a un altre que l'estimin, recorda!!
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat