Trastorn alimentari
Bones; Em dic Narcís, i tinc una amiga que es fica els dits a la gola per vomitar. Si no m'equivoco crec que es Bulimia. Ella es veu gorda i no ho es gens, té el pés ideal. Jo i la seva millor amiga li diem que pari, la ajudem en tot el que podem però es inútil, ella ho segueix fent sense escoltar-nos.. Sempre ens diu: Es l'últim cop, ho prometo.. Això es mentira. Un dia ho va davant meu i jo no vaig saber que fer... Ella no li vol dir a la seva mare, que és la persona que la pot ajudar, perquè esta clar que ajuda necessita. Estic preocupat per ella i no sé que més puc fer. Algun consell?
Sara Bujalance

Hola Narcís! Gràcies per confiar en mi explicant-me la teva preocupació per la teva amiga. De fet, tens motius per estar preocupat per ella perquè per tot el que dius és molt probable que estigui patint un trastorn de la conducta alimentària. Per això és molt important que la seva mare ho sàpiga, perquè és la única que la pot portar al metge. Intenteu parlar amb ella i animar-la per a que parli amb la seva mare, però si veieu que no tot i insistir-hi no ho fa, haureu de parlar directament vosaltres amb la seva mare, o explicar-li a un professor del cole per a que ho faci. Sé que pot ser difícil fer-ho, però és necessari pel bé de la vostra amiga. Si ho feu, és bastant probable que s'enfadi, però ja veureu com amb el pas del temps ho entendrà i ho agrairà, valorant-vos com amics de veritat. Molts petons!!