Hauria de començar a masturbar-me?
Soc una noia de 16 anys i MAI m'he masturbat. Només ho faig fer un cop amb la meva parella perquè em va demanar que ho fes davant seu.
Però apart d'aquell cop mai més ho he fet, hi han cops que si que sento la necessitat, però he sabut controlar-me. I es que només pensar-lo em fa repelús, no sé, les meves mans allà... no podria explicar-lo.. deckss!
(la meva parella sí que me masturba i fem l'amor)
Però sento que NECESSITO masturbar-me, més que res per temes de higiene; que hauria de netejar-me a fondo les meves parts mentre em dutxo..(per a que no em faci tanta olor, diu el meu nòvio)
(Ei! Això no significa que si els altres ho fan em doni fàstic; sé que es lo més normal)
QUÈ PUC FER?! TINC LA NECESSITAT DE FER-LO (i si començo em terminarà agradant) PERÒ AL MATEIX COP NO ME VEIG FENT-HO!!
Gracias, besitos!!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
El primer que et diria és que pensis què et fa tirar enrere?
Pensa que vivim en una societat on encara està mal vista la masturbació femenina (per sort, ja no tant) perquè durant molt temps s'ha cregut que les noies no tenien els mateixos drets ni desitjos sexuals que els homes. Ara sabem que això no és cert, i que cada noia pot fer el que vulgui amb la seva sexualitat.
Si dius que en tens ganes, i que ja ho has fet amb altres persones, ja tens molt guanyat! :) A més, dius que saps que t'agradaria així que no té sentit frenar-se...
Pensa per què no et veus a tu mateixa fent això, i d'on ha sortit aquesta idea sobre la masturbació o de tocar els teus propis genitals. I recorda que no hem de sentir FÀSTIG pel nostre propi cos, ja que sinó segurament el tractarem malament i no és just...
Ànims!!! :)
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat