Contesteu plis
Hola primer voldria que fos anonim....
Tinc un problema soc un noi tinc 13 anys casi 14 i un dia de que estaba "CACHONDO" em vaig grabar masturbnme i li vaig envar a una nena que magradaba la cuestio esque vam quedar que no li ensenyaria a ningu pero fa una semana que tinc que ferli lo que ella vulgi si no o ensenyara a tot linsti i ma fet ferli 5 coses
1-Despullarme i tot despullat chuarli els peus
2-Masturbarme davant seu
3-Mestiro al terra despullat i mescupeix
4-li tinc que fer sexe oral
5-i ficarli la llengua al anus
ya se que sembla subreal pero o passo malament mentre q o fai o graba i mamenasa amb passaro al insti que fai?? rapid siusplau no vuy ser el seu esclau
IESP

Hola Srecka!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Primer de tot he de dir que la manera com ho escrius sembla que no sigui cert. Si es tracta d'una broma, has de saber que l'assetjament sexual que expliques és REAL i hi ha persones que el pateixen a la seva vida, de manera que mai hauriem de fer broma d'una cosa així. Quan algú passa per una situació semblant, l'angoixa i la por es fan insuportables, i es passa molt malament....
Però si és cert, el primer que has de fer és explicar-ho als pares, ja que et poden ajudar a denunciar aquest fet. Se que no és fàcil, però és l'única manera d'acabar-ho. El que fa aquesta noia és completament il.legal, i la policia pot intervenir confiscant el video o el material que tingui sobre tu.
Ànims i recorda demanar ajuda a un adult de confiança!
Una abraçada i espero haver-te ajudat! 
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat