Hola!
No se si ho he de posar aqui pero esque no se on posau:$
Cada cop que tinc la regla tinc un dolor a l'ovari, a vegades no es molt fort, pero avegades no me puc ni aixecar del llit, com l'últim cop. Cap dir que m'acostume a vindre cada 2 setmanes i estic bastant grassoneta. ( Medeixo 154 cm i peso 71 kg.)Es que tinc el síndrome dels ovaris politistics?
Anissa Ouali

Hola Anonimatum! Com estàs?
Per lo que em comentes noo podríem dir-te si tens ovaris poliquístics o no. Tingues en compte que durant el primer i els 3 anys següents, la regla en ocasions acostuma a ser irregular, això vol dir que pot variar el temps de regla a regla, el dolor més intents o menys, la quantitat de sang,... També influeixen com tu bé has dit, l'alçada i el pes.
Tot i així, per lo que dius, l'ideal seria que ho poguessis comentar a casa, i visiteu al ginecòleg, perquè pugui resoldre el teus dubte i veure que tot estigui bé!
Espero haver-te pogut ajudar! Una forta abraçada,
Anissa Ouali
@AniOuali