El meu pes
Hola, no se si t'en recordes de mi, fa uns mes aproximadament vaig fer una consulta on deia que pesava 60kg i medeixo 1,63cm i tenia 13 anys... bueno el cas es que lo de 60kg ho vaig posar perque sempre havia pesat això, pero fa uns dies hem vaig pesar de nou i pesava 57kg
El cas es que estic molt mes agust amb mi mateixa, pero el problema es la meva panxa:( a mes a mes l'excursio de final de curs anem a un parc acuatic, i hem dona molta vergonya tenir panxa i que hem vegi tothom... Ja ho vam parlar d'això amb tota la classe, q cadascú es com es, pero sempre hi ha algú que es riu...
No mes vull baixar la panxa
Quins aliments puc menjar per baixar la panxa i quins no? Ho podre aconseguir en un mes aproximadament? Ajuda si us plau...
Sara Bujalance

Hola! No hi ha cap aliment o manera d'aprimar o engreixar la panxa en concret. El que sí pots fer és mirar de mantenir un pes correcte en general menjant de tot, variat, equilibrat i fent esport. Fer esport, de fet, t'anirà molt bé per treballar la panxa: abdominals, hula hop, els esports en general com còrrer, bicicleta, natació, futbol.... Tot això és l'únic que realment funciona per mantenir un bon pes. Però el més important és que el teu cos és teu, estima'l, ni molt menys sentis vergonya de mostrar-lo! Si a algú no li agrada, que no miri!. Disfruta de l'excursió i estima el teu cos, és el mitjà a través del qual vivim! Molts petons!!