NOSE QE FER! S.O.S!!!
Bones,tinc una amiga que és anòrexica i bulímica desde fa 2 anys com que sóc nova al 'institut i al poble doncs em vaig enterar ahir. Ella em va explicar que feia 2 anys que se li havia mort la mare i desde llavors que li passa. La van portar durant 2 mesos al psicòleg i al metges. Durant els 2 mesos següents va menjar perque es calmessin els aires. Passats els dos mesos va tornar a no menjar i a vomitar. A més també va començar a fumar perque així d'aprima. Ara també desde fa uns mesos ha començat a tallar-se i en més d'una ocasió ha pensat en treure's la vida. Té novio i jo li he dit que parli amb ell i amb el seu pare. Però ella no vol parlar-hi. I jo li e dit que per lo menys parli amb el novio. Diu que u farà aquest dissabte. Però jo no men fio de que li digui. Per lo tant li vaig dir que si no li deia ella al seu xicot li diria jo i tambe li vaig dir que si la estimava no la deixaria perquè ella tenia por de que si li deia pensaria que estava malament i tal. Però esque a mes ella es conscient de que el que fa esta malament pero no u deixa. Diu que un cop entrat a l'anorèxia i la bulímia no es pot sortir. Jo no se que fer. Em podríeu dir si es pot sortir del 'anorèxia i la bulímia i que haig de fer? Estic molt ratllada per aquest tema. GRÀCIES!
Sara Bujalance

Hola Anónima2311! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació, es nota que ets una bona amiga i una noia molt responsable. Sí que es pot sortir de l'anorèxia i/o la bulímia sempre i quan la persona faci tractament amb un equip de professionals, per això és indispensable que el pare de la teva amiga sàpiga què li està passant. Per poder-la ajudar i dur-la a veure els especialistes ho ha de saber. Si ella no accedeix a parlar amb el seu pare, serà convenient que ho facis tu directament, o que li demanis al seu novio que li digui. Sé que és difícil explicar-li al pare sense que ella vulgui, però és la única manera d'ajudar-la. Segurament al principi s'enfadarà, però al cap d'un temps ho entendrà i, sobretot, ho agrairà. També pots explicar-li a algun professor de l'institut amb el que tinguis confiança. Molts petons!!