e
Holaa, mira fa poc que el meu amic em toca els pits el cul etc saps i llevrons li dic que no mels toqui perque...no m'agrada saps i llevorns fa una semana o aixi hem va obrir per whatssap i hem comença a dir per liarnos i aixo i li dic que bueno que no saps i tot el dia esta obrinme x whats i dient va siusplau i et deixare en pau i tal bueno ahir ens vam liar i em va començar a treure la samarreta i tal i li dic que fas? i diu follem? i clar hem vaig quedar....habera nomes tenim 13 anys i kla nose me espantat perque pff jo en veritat tinc ganes pero i si es trenca el condo o algo? que faig? o deixo correr o que faig? O.o
IESP

Hola Pmoreno!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El primer que has de tenir en compte és que tenim tot el dret a dir que NO. Quan algú ens proposa liar-nos o tenir relacions sexuals, no hem d'acceptar automàticament!
És important fer-nos respectar i deixar clares les coses, de manera que si no vols que et toqui li has de fer saber. Si et proposa fer pràctiques que tu no vols, només has de fer-li entendre, ja que si les realitzesis segurament no gaudiries: el sexe és divertit si fem allò que volem, no si ho fem per compromis o per por a deixar d'agradar a algú!
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat