Hola
Hola,necesito ajuda.Medeixo 1'70 tinc 13 anys i peso 65 kg jo trobo k es força pes pero quan em miro crec que estic be.Faig esport cada dia 2h,i els dies qe faig basquet una h mes.No tinc la panxa plana pero tampoc tinc volum.Nomes menjo un plat per dinar un colacao per berenar i un entrepa per sopar,no passo gana pero quan començo una dieta no puc evitar menjar alguna guarrada i me la menjo.
Que puc fer? Estic be de pes? Un pettó
Sara Bujalance

Hola pmoreno! El teu pes està bé, no necessites aprimar res! Si aprimessis estaries posant en risc la teva salut, i més tenient en compte que estàs creixent!. No cal que facis cap dieta i no necessites evitar alguna "guarrada" de tant en tant, el que no és convenient amb les "guarrades" és abusar-ne menjant-ne moltes, però de tant en tant són bones. El que no estàs fent bé són els teus àpats. Primer, esmorza! És molt important esmorzar perquè és l'àpat que et dóna energia per començar el dia! (A més, està demostrat que la gent que no esmorza amb el pas dels anys té més facilitat per engreixar, així que si no vols engreixar en el futur, esmorza des de ja!), el dinar ha de ser quelcom més que un sol plat, millor fer dos plats (primer i segon) més petits, que un de sol d'una sola cosa (així l'àpat és més variat), el colacao per berenar està bé, però sopar sempre un entrepà no és equilibrat, el sopar ha de ser un primer i un segon també, lleugers perquè vas a dormir, però els has de fer. Molts petons!!