És perjudicial??
Bon dia!!
Tenia una pregunta:
Ma mare em diu k no e de prendre cafè. I en part l'entenc perquè és estimulant i blablabla. Però un cafè descafeinat pels matins és perjudicial?? Esque penso que m'aniria bé encara k fos descafeinat ja que entro a les 8 pels matins i entro "sobada" al insti.
Responeu-me sisplau.
Sara Bujalance

Hola CrisVaz99! La teva mare té raó, fins que no hagis crescut del tot no és convenient que prenguis cafè perquè és estimulant i pot influenciar en el teu desenvolupament cerebral. En pots prendre un puntualment, però de forma habitual no. Pel que fa al cafè descafeïnat pensa que no et servirà de res per despertar-te perquè no té cafeïna. I tampoc és convenient que el prenguis perquè tot i no tenir cafeïna pot donar-te problemes gastrointestinals, a part de que taca les dents. El millor que pots fer per no anar sobada a l'insti és dormir les hores suficients (8-9 hores diàries) i si necessites un estimulant pren-te un cola-cao que també és estimulant però no tan agressiu com el cafè. Molts petons!!