nececito ajuda
hola vull entrar com anonim,
ultimament estic molt confusa, tinc 13 anys i no estic desenvolupanme, no tinc gens de pel, ni la regla, ni els pits. el que me preocupa mes es que totes les noies de la meva familia a la meva edat ja estaven totalment desenvolupades. es possible que sigui esteril? te relacio un cosa amb l'altra? pero nececito ajuda siusplau
perdona les faltes d'ortografia
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
Respecte a la teva pregunta, has de saber que cada persona té un ritme de creixement diferent.
Tenir 13 anys no és senyal d'alarma, de fet és molt normal que encara no hagis patit gaires canvis. Això que et passa no ha de tenir res a veure amb ser estèril o no, senzillament els teus canvis físics propis de la pubertat t'arribaran més tard que a les altres dones de la teva familia.
Et diria que, per a quedar-te tranquil.la, parlis amb alguna adulta de confiança, que et pugui entendre i aconsellar. Ja veuràs que quan menys t'ho esperis, el teu cos començarà a canviar ;)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat