depilacio
Soc una nena encara i no he complert els 13 anya i soc bastany vwrgonyosa amb tot aquest tema del canvi del meu .surant lasolescencia i no matreveixo a dirli a la meva mare que em vull depilar. Em posei donar una reposta que majudi a prendre una mica la vergonya?
Una altra pregunta: es veritat aue si et depilwa amb fulla dafeitar els pels et aueten mea negrea i mes de pumta??
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que sempre tendim a pensar que els pares o les mares no ens entendran... Però la realitat és que no sol ser així! Ells també han passat per situacions similars a les nostres i ens poden entendre més del que creiem. Per això et diria que agafis forces i li diguis a la teva mare. Potser et sorpren la seva resposta ;) (és normal que vulguis treure't pèl, ara que ve l'estiu!)
I pel que fa a la fulla d'afaitar, tens raó: com no arrenca els pèls, sinó que els talla, pot passar que depsrés sutin més durs que abans.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat