Un dubte que tinc des de fa molt:)
Hola! Tinc 14 anys i no se com aprimar-me, m'agradaria aprimar-me l'abdomen i no sé com fer-ho. Faig abdominals o vaig a corre? Es que no sé que fer:( 2 cops a la setmana faig esport fora de l'escola. M'agradaria aconseguir un abdomen pla, quan estic dreta el tinc bastant pla però quan m'ha sento no, quan m'ha sento em surten ratlles al abdomen.
Sara Bujalance

Hola Alba2! Que et surtin "ratlles" a l'abdomen quan t'asseus és el més normal i natural del món. Li passa a tothom, fins i tot a les persones més primes. Per evitar aquestes "ratlles" hauries de tenir un forat a la panxa.... El que has de fer per mantenir un bon tipus és menjar de tot, equilibrat i fer esport, com ja fas. Qualsevol esport t'anirà bé, si pots combinar anar a còrrer amb abdominals encara millor. Pots, per exemple, anar a còrrer i a l'acabar fer unes quantes abdominals. I, molt important, tingues paciència perquè encara estàs creixent i el teu cos s'està desenvolupant, dóna-li temps i ja veuràs com a mida que vas madurant la panxa "de nen petit" marxa i la cintura es va afinant. Molts petons!!