EMBARASADA ALS 14
Fa un mes vaig tindre relacions sexuals baix l'efecte de l'alchol. No men recordo molt be del que va passar, però estic segura de que ho vam fer sense condó i per aixo vaig anar a la farmàcia amb la meva millor amiga a buscar un test de embaras i va sortir positiu. Sols tinc 14 anys i no lis vull dir als meus pares que estic embarasada. Tinc por i la unica persona que ho sap es la meva millor amiga desde fa 6 anys. Que faig?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per la confiança.
La situació que ens expliques és molt complicada, és possible que des del moment en que vas escriure la consulta fins avui que et contestem ja hagis parlat amb els teus pares. Els teus pares tard o d'hora se n'enteraran per tant, abans que se n'enterin per sorpresa parla-ho amb ells. Això no és fàcil però és important tenir supor de persones adultes en situacions així.
El millor de tot per donar una noticia d'aquest tipus és fer-ho amb tota la sinceritat del món i exposant com et sents i què has decidit, el vols tenir o no. Has de tenir clar que és possible que en un primer moment no els faci molta gràcia però intenta ser sincera i parlar des del cor.
Espero que tot et vagi genial...ànims!
Helena Angel @HelenaAL